Drzwi Koszalin – Nowy Salon Drzwi i Podłóg Albert Konieczny

Drogi Kliencie, budujesz, remontujesz, wykańczasz… Zapewne sam czujesz się już wykończony. Potrzebujesz relaksu i ukojenia. Mamy na to prosty sposób. Dwa vouchery do SPA hotelu Unitral w Mielnie za zakup drzwi Erkado za minimum 9 tys. zł.

Podaruj sobie chwile zapomnienia, relaksu i odprężenia.

Świętuj z nami uruchomienie jedynego w Koszalinie Salonu PREMIUM drzwi Erkado.

Regulamin promocji.

1   Na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie wprowadzamy w naszym Salonie sprzedaż promocyjną pod nazwą „Vouchery SPA Unitral”, zwaną dalej Promocją.

2   Promocja będzie trwała w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.03.2024 r. i jest skierowana wyłącznie do osób fizycznych.

3   Organizatorem Promocji jest firma Nowy Salon Drzwi i Podłóg Albert Konieczny z siedzibą w Koszalinie przy ul. Słowiańskiej 6, NIP 669-101-26-11.

4   Promocją objęte są wszystkie produkty firmy Erkado dostępne u Organizatora.

5   Promocja będzie polegała na tym, że kupujący za każdy zakup promocyjnych produktów lub ich zamówienie na kwotę powyżej 9 tys. zł brutto, otrzyma od Organizatora dwa vouchery do strefy SPA hotelu Unitral w Mielnie, każdy o wartości 130 zł. Każdy z nich upoważnia do 3 h relaksu w Termach w klimacie Morza Martwego – strefa saun, łaźnie parowe, jacuzzi, basen z solą z Morza Martwego, jaskinia lodowa, itd.

6   Przystąpienie do Promocji jest równoznaczne z zapoznaniem się przez kupującego z Regulaminem i jego akceptacją w całości. Kupujący zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.

7   Do sprzedaży produktów i usług, w ramach niniejszej Promocji, zastosowanie mają Ogólne Warunki Handlowe (OWH) obowiązujące w naszym Salonie, przekazywane kupującemu podczas przyjmowania zamówienia.

8   W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie oraz w OWH będą miały zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego i innych właściwych przepisów prawa.

9   Wszelkie informacje o niniejszej Promocji dostępne w materiałach reklamowych mają charakter informacyjny i nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego