Reklamacje.

Proces reklamacyjny krok po kroku.

Proces reklamacyjny nie jest łatwy i przyjemny dla żadnej ze stron.

Zdajemy sobie sprawę, że na zamówiony towar trzeba czekać. Potrzeba ewentualnej reklamacji tylko pogłębia frustrację. Podłogi i drzwi są montowane zazwyczaj na samym końcu budowy czy remontu, które chciałoby się mieć jak najszybciej za sobą – a tu klops…

Niestety reklamacje zawsze były, są i będą. Właściwe i spokojne przeprowadzenie całego procesu pozwoli na zminimalizowanie stresu, który reklamacja niewątpliwie wywołuje.

Dlatego prosimy o pozytywne nastawienie oraz wyrozumiałość.

Prosimy też o cierpliwość. Oczekiwali Państwo parę tygodni na swój towar, który niestety okazał się wadliwy. Nie jest możliwe zatem zakończenie reklamacji w kilka dni.

Przypominamy, że Państwa obowiązkiem jest sprawdzenie opakowań w dniu odbierania z naszego Salonu. Do Państwa też należy dokładne obejrzenie towaru przed jego montażem. Proszę pamiętać, że zamawiając w naszym Salonie taki towar, zobowiązują się Państwo własnoręcznym podpisem do przestrzegania powyższych zasad (są one zawarte w Ogólnych Warunkach, które są integralną częścią umowy). Zaś zgodnie z Kartami Gwarancyjnymi (dołączone do produktów), zarówno montaż wadliwego produktu czy choćby już ingerencja w produkt (np. zamontowanie klamki na skrzydle) jest uznawana za tożsamą z akceptacją produktu i dalsza jego reklamacja jest niezasadna.

Dlatego, jeżeli wykryją Państwo wadę produktu, prosimy odstąpić od jego montażu, zrobić dokumentację fotograficzną (zdjęcie całego elementu oraz drugie zdjęcie już samego uszkodzenia), spakować towar (najlepiej w oryginalne opakowanie) i zwrócenie go do naszego Salonu.

Na miejscu wypełnimy Protokół Reklamacyjny.

Państwa zgłoszenie wraz z dokumentacją fotograficzną przesyłamy do rozpatrzenia przez producenta (Gwaranta).

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, towar  czy dany element jest ponownie produkowany i dostarczany do nas a my przekazujemy go Państwu.

Generalnie, schemat procesu reklamacyjnego jest bardzo podobny do tego, jaki został opisany w dziale „Towar na zamówienie (bez montażu)”.

Zamówiony, przeznaczony do montażu towar, odbierają z naszego Salonu montażyści i to oni weryfikują stan opakowań. Bardzo ważne jest, aby już Państwo, na miejscu u siebie, po rozpakowaniu produktu, zweryfikowali jego zgodność z tym, co Państwo zamawiali. Proszę pamiętać, że wyrażenie zgody na montaż jest jednoznacznie traktowane jako akceptacja dostarczonego produktu.

W przypadku wykrycia jakiejś wady, prosimy o zrobienie zdjęcia całego elementu i drugiego zdjęcia już samej uszkodzonej części (takie zdjęcia może też wykonać montażysta). Montażyści mają przy sobie Protokoły Reklamacyjne, które należy wypełnić. Ważne, aby odstąpić od montażu i aby montażyści dostarczyli wadliwy produkt do naszego Salonu. Po przekazaniu nam zdjęć oraz Protokołu Reklamacyjnego, przekazujemy pełną dokumentację do producenta (Gwaranta). 

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia, nowy element jest produkowany i dostarczany do nas a my przekazujemy go montażyście, aby skontaktował się z Państwem i umówił na dokończenie montażu.

Prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość ale producenci żądają od nas pełnej dokumentacji, dlatego też i my od Państwa tego oczekujemy (to przyspiesza proces reklamacyjny).

c.d.n.

Strona w przygotowaniu…

Zapraszamy za kilka dni…”